onsdag den 15. juli 2015

Opdate

Sommeren er kommet og alle burene er blevet lavet om. Alle grisene går nu på fleece og der er kommet hængekøjer i alle burene :)

Da vi boede i hvad der en gang har været en staldbygning, var huset ikke ordenligt isoleret og resultatet var skimmelsvamp. Vi er heldigvis flyttet, men desværre har vi måttet sige farvel til rigtig mange af vores ældre marsvin, da de fik åndedrætsbesvær. Enkelte måtte aflives, men heldigvis fandt resten gode og blivende hjem inden svampen fik ram på dem. 

Men som sagt - sommeren er kommet og vi er flyttet. Derfor starter avlen op igen.
En af mine største marsvine-drømme er at avle hvid MØ, da de er noget af det smukkeste jeg ved. 

Jeg søger hvid MØ og sheltie, af begge køn og med stamtavle. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar